Alis Harikalar Diyarında 2010 Türkçe Dublaj HD izle

FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Alis Harikalar Diyarında 2010 Türkçe Dublaj HD izle

Alis Harikalar Diyarında türkçe dublaj full film olarak hd kalitede seyrinize sunuyoruz oldukça hoş ve güzel bir konuya sahip olan filmi sitemizden kesintisiz olarak zevkle izleyebilirsiniz iyi seyirler.

Tür: Aile Filmleri, Dram Filmleri, Fantastik Filmler, Komedi Filmleri, Macera Filmleri

Yapım: 2010

IMDB Puanı: 6.5

Yönetmen: Tim Burton

Oyuncular: Mia Wasikowska, Johnny Depp ve Helena Bonham Carter

Etiketler:

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Alis Harikalar Diyarında 2010 Türkçe Dublaj HD izle” filminde 53 Yorum bulunuyor.
  1. Mina - 20 saat önce demiş ki:

    Muhteşem harika bi film ama ço donuyo

  2. hazal - 1 hafta önce demiş ki:

    süper bir filim sadece çok fazla donuyor tavsiye ederim :D

  3. ezgi - 2 hafta önce demiş ki:

    ay alisim benim çok seviyoru seni

  4. Ebrar çiçek - 2 ay önce demiş ki:

    Çooooooooooooooooooooooooooooooook Güzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel

  5. şevvalö. - 2 ay önce demiş ki:

    johnny depp in oynadığı bir filmin kötü olma ihtimali var mı ki? her filmde her rolünde tekrara aşık oluyorum :)

  6. maya - 3 ay önce demiş ki:

    mükemmel…………….

  7. Nadya - 4 ay önce demiş ki:

    harika yaaaaaaaaaaa

  8. eda - 5 ay önce demiş ki:

    SÜPER FİLM :) ♥♥

  9. elsa dilara sofuoğlu - 5 ay önce demiş ki:

    I really like super alice wonderland would recommend it to everyone

  10. tuana - 6 ay önce demiş ki:

    hayatımda gördüğüm en güzel film farkettiniz mi kırmızı kraliçenin askerleri iskambil kartları

  11. Eray - 6 ay önce demiş ki:

    Çok donuyor. ! ama güzel bir film.

  12. missbesiktas - 6 ay önce demiş ki:

    Çok başarılı..

  13. ruveyda - 7 ay önce demiş ki:

    ben hayatımda bu kadar eylenceli bir film görmedim izlemenizi tavsiye ederim

  14. halil - 7 ay önce demiş ki:

    şiddetle tavsiye ederim kesinlikle zaman kaybı diye düşünmeyin izleyin :)

  15. naci peker - 7 ay önce demiş ki:

    çok güzel ve eğlenceli bir flim.

  16. ALEYNA - 7 ay önce demiş ki:

    SÜPER BENCE :)

  17. bengisu - 8 ay önce demiş ki:

    çok güzel size bir flm öneririm adı yoko izle

  18. deniz koç - 8 ay önce demiş ki:

    çok saçmaaa bencee

  19. belhkbnjfrbnjkrjh - 8 ay önce demiş ki:

    çok güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  20. Alice - 8 ay önce demiş ki:

    Thank you thank you my frend

  21. buse - 9 ay önce demiş ki:

    Isin icinde Tim Burton Johnny Depp ve Helena Bonham Carter varsa zaten o filmin kotu olmasi imkansiz. Tek kelimeyle muhtesem!

  22. serena - 11 ay önce demiş ki:

    GÜZEL FİLM AMA SESİ ACAYİP KISIK SON SES AÇTIM AMA HALEN KISIK GELİYO:(

  23. elif tuana - 11 ay önce demiş ki:

    bu inanılmaz bir film bayıldım herkeze izlemelerini tavsiye ederim <3

  24. özge - 12 ay önce demiş ki:

    zaten çukalatadaki adam

  25. sanane - 12 ay önce demiş ki:

    filim çok mütiş desem yalan çok uzun ama hep aynı şey anlatılıyor

  26. İlayda Irmak - 12 ay önce demiş ki:

    Film tek kelime ile harika Johnny Depp ve Helena Bonham Carter a hayranım bitiş şeneriğindeki AVRİL LAVİGNE nin şarkısıda bir harika ♥

  27. irem yalova - 1 sene önce demiş ki:

    filme bayıldım. Ayrıcada şapkacının dansı bir müthiş.

  28. cadi - 1 sene önce demiş ki:

    Johnny Deep’in her filmi gibi buda çok güzel bir film ve anlamlı.

  29. Azad - 1 sene önce demiş ki:

    Johnny depp’in çok güzel bir filmi daha.

  30. süpır - 1 sene önce demiş ki:

    ya süper bişi ya bu film manyak güzel bisi herkese dafsiye ederim küçük büyük hatta yaslı herkese :D

  31. mehmet - 1 sene önce demiş ki:

    buradaki aliceyi tanıyan adamın sesi charlienin çikolata fabrikasındaki adamın sesi

  32. SELEN 4543 - 1 sene önce demiş ki:

    ÇOK GÜZEL BİR FİLM

  33. aylin - 1 sene önce demiş ki:

    alis ve küçük kız çok güzellererrrrrrrrrrrrrrrr keşke alis ben olsam

  34. sinem - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzelllllllllllllllll bir filim

  35. selin - 1 sene önce demiş ki:

    Johnny Depp neden bu kadar tatlı?
    Adam nasıl 50 yaşında ya.
    <3

  36. şevval - 1 sene önce demiş ki:

    ama çok donuyo

  37. nazlı su perisi - 1 sene önce demiş ki:

    Harbiden muhteşem bir filimdi çok beyendim.

  38. gamzenur - 1 sene önce demiş ki:

    alica çok güzelmiş filimi ben alicenin kitabınıda okumuştum oda güzeldi

  39. elif beyza öcal - 1 sene önce demiş ki:

    muhteşemdi o kupa kraliçesinin kafası ne kadar büyük iğrenç bir kafa nefret verici ama nasıl gerçekçi

  40. bak sen :D - 1 sene önce demiş ki:

    ben izledim harika ama artık acılmıyoooooooooo :C

    • Yönetici - 1 sene önce demiş ki:

      Film çalışıyor sorunsuz şuan.

  41. sude - 1 sene önce demiş ki:

    Çok güzeldi

  42. burcu - 1 sene önce demiş ki:

    bi filmde johnny varsa iğrenç olması imkansız zaten :D

  43. zeynep - 1 sene önce demiş ki:

    açılmıyooooo

    • Yönetici - 1 sene önce demiş ki:

      Film kalitesi 720p internet hızınız yavaş olduğundan açılmıyor olabilir. Film görüntü kalitesini 360p olarak değiştirip deneyebilirsiniz.

  44. Elif Nida Köybaşı - 1 sene önce demiş ki:

    İnanılmaz güzel bir şey bu. Bence bu filmin 2`si de çıkmalı.

  45. Elif Nida Köybaşı - 1 sene önce demiş ki:

    İnanılmaz güzel bir şey bu. Hayatımda bu kadar güzel bir şey izlememiştim.

  46. Elif Nida Köybaşı - 1 sene önce demiş ki:

    İnanılmaz güzel bir şey bu. Hayatımda bu kadar güzel bir şey izlememiştim. Herkese izlemesini tavsiye ederim.

  47. Larissa - 1 sene önce demiş ki:

    cok guzel her haftasonu izliyorummmm

  48. eda ece - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  49. melek - 1 sene önce demiş ki:

    salak filim çok iranç

  50. serseri - 1 sene önce demiş ki:

    tam 7 kere izledim

  51. selin - 1 sene önce demiş ki:

    çok müthiş vallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gulu guluuuuu

Sitemap
film izle - dizi izle - mp3 indir - İnstagram Takipçi