Teen Wolf 2. Sezon 12. Bölüm Türkçe Altyazı HD Dizi izle

FILM BILGILERI 12 ay önce eklendi
Teen Wolf 2. Sezon 12. Bölüm Türkçe Altyazı HD Dizi izle

Teen Wolf 2. Sezon 12. Bölüm Türkçe Altyazı HD Dizi izle iyi seyirler.

Tür: Teen Wolf 2. Sezon

Yapım: 2012

IMDB Puanı: 8.6

Yönetmen: Tim Andrew, Russell Mulcahy

Oyuncular: Tyler Posey, Crystal Reed, Dylan O'Brien

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Teen Wolf 2. Sezon 12. Bölüm Türkçe Altyazı HD Dizi izle” filminde 18 Yorum bulunuyor.
  1. dsadsa - 3 hafta önce demiş ki:

    ahmet aynn hazar git izleme sen gibiler yüzüne dizinin senn giblere anlatsakda anlamzzsın

  2. Ahmet Eren - 4 hafta önce demiş ki:

    Hazar senin kadar salak biri görmedim hem dereğin gözü de öle :D

  3. eamaiar - 1 ay önce demiş ki:

    sonu süper

  4. asdas - 1 ay önce demiş ki:

    3. sezonun sonunda allison ölüyo :DD

  5. Eylül - 2 ay önce demiş ki:

    Ayyy sonu çok şeker bitti ben 3. sezona başlıyorum bay bay :)

  6. arda - 2 ay önce demiş ki:

    derekin gözleri scott un yaşında mavi olmuş sevgilisini mecburen öldürmüş acısını gidermek için deregin sevgilisi ısırılıyo ama dönüşmüyo yani ölüyo :(

  7. arda - 2 ay önce demiş ki:

    hazar malmısın mavi renk şu yüzden oluyo kutrlarda:eğer bik kurt bir insanı öldürdüyse gözleri maviye döner jackson kanimayken bir sürü kişiyi öldürdü

  8. Burcu_ - 2 ay önce demiş ki:

    kafam allak bullak oldu ya her kareyi zor anlamaya başladım ama her biten olaydan sonra bir olay başlıyor kardeşim bi dur hayat devam etsin ya…

  9. assdfghhjk - 2 ay önce demiş ki:

    Hazar kendi kendine bişeyler uyfdurma filmi izlemeden konuşuyon galiba :D

  10. kenan - 3 ay önce demiş ki:

    Masumları öldürdü için

  11. asdfghj - 3 ay önce demiş ki:

    alfaların babası nedir amk :D

  12. Malmisin hAZAR - 4 ay önce demiş ki:

    Hazar Malmisin Alfalarin Babasi Olmak Icin Dogustan Kurt Adam Olmasi Lazm Amk

  13. HAZAR - 4 ay önce demiş ki:

    mavi ölümsüzlü simgeleyen renktir. yani jackson alfların basbası oldu demek :)

  14. ömer faruk aksoy - 5 ay önce demiş ki:

    aradan fazlalakları kaldırın yaa

  15. ibrahim - 6 ay önce demiş ki:

    açılmıyor

    • Yönetici - 6 ay önce demiş ki:

      Sorun giderildi.İyi seyirler :)

  16. hagii - 6 ay önce demiş ki:

    Jackson kanima olup masumları öldürdüğü için gözleri mavi derekin ve peterin olduğu gibi ama artık 3.sezon 19. bölüm çıktı

  17. zeynep - 7 ay önce demiş ki:

    ee jacksonun gozu niye mavi nolcak şimdi :d

Sitemap
film izle - dizi izle - mp3 indir - İnstagram Takipçi