The Walking Dead 2.Sezon 6.Bölüm Türkçe izle

FILM BILGILERI 1 sene önce eklendi
The Walking Dead 2.Sezon 6.Bölüm Türkçe izle

The Walking Dead 2.Sezon 6.Bölüm Türkçe Altyazı izle. İyi seyirler.

Tür: Yürüyen Ölüler 2. Sezon

Yapım: 2011

IMDB Puanı: 7.8

Yönetmen: Guy Ferland

Oyuncular: Andrew Lincoln, Jon Bernthal, Sarah Wayne Callies

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“The Walking Dead 2.Sezon 6.Bölüm Türkçe izle” filminde 27 Yorum bulunuyor.
  1. Ali Moamer - 1 ay önce demiş ki:

    birinci sezonu bitirdim 2 sezon 3 sezon ve 4cu sezon icinde turkce dublaj yapsalar cok iyi olur altyazili keyif vermiyor :)

  2. ercan kayra timuçin - 4 ay önce demiş ki:

    abi bütün serisini bitirdim yanlız 7 ay araya girmesi kötü olduya

  3. DarlyWitson - 4 ay önce demiş ki:

    Aynen benim adamımda Darly

  4. Adnan - 4 ay önce demiş ki:

    Benim adamım Darly

  5. nuhun grmisi - 4 ay önce demiş ki:

    4 sezon çıkti ya ne diyorsunuz

  6. nuh - 4 ay önce demiş ki:

    rick in öldüğünden emin olmadan hemen shane ile ilişkiye girmiş pislik. yabancılar işte böyle sex delisi

  7. enes - 4 ay önce demiş ki:

    ßeyler o çocuk doğarken anası geberecek söyliyem :D Andrea da öldürülcek ama öldürülcek diyom ha shane bikaç bölüm sonra virus çıkıcak rick shane i öldürcek virus shane e bulaşacak carl da shane i öldürcek sonra 60-70 kişi olcaklar sophia da ahırdaki zombilerin arasında :ASDASDADASd

  8. selin - 5 ay önce demiş ki:

    çok güzel filmde o çocuğu doğarsa doğtuktan sonra mutlaka ağladınğında bütün yürüyenler ölüler gelir anasını lan

  9. Mert - 6 ay önce demiş ki:

    Andrea ve Shane’yi hiç düşünmezdim o değilde valla salaklar ahırda zombi besliyolar hepsinin kafasına sıkın bide canlı tavuk götürüyolar yesinler diye akıllarından şüphe ediyorum onuda geçtim hala çocuk doğurmaya uğraşıyo :D ağladığında walla bütün zombiler gelir ln

  10. aRagorn60 - 6 ay önce demiş ki:

    Çok harika bi dizi günde 5-6 bölüm izliyorum

  11. jenbug002 - 6 ay önce demiş ki:

    En iyisi Daryl.Üstüne tanımam shane’den nefret ediyorum iğrenç herif

  12. transprosu - 6 ay önce demiş ki:

    ohaaa andrea sexe başladıı bence daryl daha çok yakışıyor ama yaşlı

  13. wallen - 7 ay önce demiş ki:

    %60 seks %40 zombi

  14. taha - 7 ay önce demiş ki:

    bunlar peçeteden sekmişler mk :D

  15. walkingplayer - 7 ay önce demiş ki:

    Andrea birden keskin nişancı oldu amk :D headshot

  16. mücahit - 8 ay önce demiş ki:

    ya arkadaşım bu son partlarda birden dizi bitiyo sonuna gelemeden

  17. Doruk Mezde - 9 ay önce demiş ki:

    Noluyor ya herkez sevişmeye başladı :D :D

  18. Enes - 10 ay önce demiş ki:

    çok yavaş hiç böyle yapmamıştı

  19. Harley - 10 ay önce demiş ki:

    Admin bey bunu hep merak etmisimdir. Sizce boyle diziler,filmler neyden esinleniliyor olabilir.

  20. Hasan - 12 ay önce demiş ki:

    100 Yılda bu kadar güzel dizi çıkaramazlardı

  21. emir tan - 12 ay önce demiş ki:

    süper bir film

  22. walker - 12 ay önce demiş ki:

    lan dizi cok guzel
    ama bir sey var ki birini kalqa ediyorlar sonra opusuyorlar
    bu br az tuaf :-()

  23. gorkem - 12 ay önce demiş ki:

    1.sezon 1.bölümden beri burdan izliyorum the walking dead’ı fakat bu bölumde nedense cok dondu

    • Yönetici - 12 ay önce demiş ki:

      Dizinin yüklendiği sitede zaman zaman yavaşlamalar olabilir.

  24. Samet - 1 sene önce demiş ki:

    Adamım glenn xd

  25. ABOEI - 1 sene önce demiş ki:

    Çok güzel bizce biz 5 kişi izliyoruz çok güzel

  26. haydar - 1 sene önce demiş ki:

    süper dehşet bi film

Sitemap
film izle - dizi izle - mp3 indir - İnstagram Takipçi