The Walking Dead 3. Sezon 2. Bölüm 720p HD Türkçe izle

FILM BILGILERI 1 sene önce eklendi
The Walking Dead 3. Sezon 2. Bölüm 720p HD Türkçe izle

The Walking Dead Yürüyen Ölüler 3. Sezon 2. Bölüm Son Bölüm 720p Kalitesinde Türkçe Altyazı izle. Bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyorum. İyi seyirler.

Tür: Yürüyen Ölüler 3. Sezon

Yapım: 2012

IMDB Puanı: 8.7

Yönetmen: Frank Darabont

Oyuncular: Andrew Lincoln, Jon Bernthal, Sarah Wayne Callies

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“The Walking Dead 3. Sezon 2. Bölüm 720p HD Türkçe izle” filminde 32 Yorum bulunuyor.
  1. zombilerden - 1 hafta önce demiş ki:

    Mahkumların zombileri tartaklaması komikti :D

  2. fatma - 2 hafta önce demiş ki:

    çok güzel bir dizi

  3. betül - 1 ay önce demiş ki:

    Rick böyle acımasız bi hayat için acımasız olmak gerektiğinin farkında. Yeni rick i çok seviyorum. Zenci kızla ne zaman karşılaşıcaklar acaba ?? Eğer onla birlik olurlarsa güçlerine güç katarlar.Hershell’ın yaşamasına çok sevindim. Bu arada hershell’ın ; beth’e , lori’ye , carol’a tıbbı bilgiler öğretmesi gerekiyor.Eğitimin de güç kadar önemli…

  4. kadir - 2 ay önce demiş ki:

    Arasıra donuyor ama iyi site

  5. seval - 3 ay önce demiş ki:

    Kaçan Zenci oğlan ölmedi bence. O bir bok yapacak kesın

  6. Jeski - 4 ay önce demiş ki:

    Harika bir film.Rickin amansızlaşması iyi oldu çünkü böyleyken grubu daha iyi korur.

  7. Sıla Reedus - 4 ay önce demiş ki:

    Rick iyice amansızlaştı. Adam biranda Sam gibi ruhsuz oldu Supernatural izleyenler bilir :D Her neyse seviyoruz abi seni. :D Sitede çok başarılı .

  8. filmuzmanı - 4 ay önce demiş ki:

    siteniz çok güzel.

  9. filmuzmanı - 4 ay önce demiş ki:

    oh be shane öldü artık daha rahat izlicem filmi.

  10. vandetta gameing - 5 ay önce demiş ki:

    kardeşimsiten süper başarıların devamını dilerim

  11. yagof - 5 ay önce demiş ki:

    o değilde hershell a noluo

  12. Hayranus Walking DEAD - 5 ay önce demiş ki:

    Shaneyi öldürdükten sonra çok değişti Rick.Mahkumlar hak etti Lori’de hak etti.Shaneyi öldürdüğü için Virüs olduğunu söylemediği için ona kızıyolar ama bence haksızlar Hem öyle yaptıklarından sonra Rick bi acayipleşti amansızlaştı önceki acıma duygusundan eser kalmadı.

  13. mehmet çetinkaya - 6 ay önce demiş ki:

    5.sezon ne zaman başlıyacak bilgilendirirseniz sevinirim ty……

    • Yönetici - 6 ay önce demiş ki:

      4. sezon 9. bölüm bu gün ya da yarın sitemize eklenecek.
      5. sezonun çıkış tarihi henüz belli değil. Fakat 4. sezon toplam 16 bölüm olacak.

  14. Gececi Zombi - 6 ay önce demiş ki:

    Valla bütün sznlari bu siteden seyrettm elinize saglik izlerken yanimda bicakla izliorum xDD

  15. ture2013 - 7 ay önce demiş ki:

    iyi ama bazen donuyor

  16. diomazi kamara - 7 ay önce demiş ki:

    filmler part part değilde tek parça olsa daha iyi olur aslında :)

  17. batuhan - 7 ay önce demiş ki:

    cok donuyooo

  18. merle - 7 ay önce demiş ki:

    admin siteniz dizimag kadar olmasada çok iyi ama bazen donuyo ama siteyle alakalı değil tek part izlenmiyomu bi cevap yazsan sevinirim

    • Yönetici - 7 ay önce demiş ki:

      Upload edilen sitelerin bir part için limiti var. Bu limiti aşan videolar çok partlı oluyor. Çoğu dizi tek part olarak yayınlanır.

  19. murat - 8 ay önce demiş ki:

    harika bir dizi admin eline sağlık sayende 5 günde 2 sezonu bitirdim, tüm gün walking dead izlemekten gözlerim kan çanağı oldu desem yeridir, emeğin için teşekkürler…

  20. onur - 8 ay önce demiş ki:

    gerçekten güzel bi site ama filmifullizle kadar iyi değil ama gercekten güzel :D

  21. emrebaser - 8 ay önce demiş ki:

    mahkum zombinin karnına yumruk atıyo :))

  22. omg - 9 ay önce demiş ki:

    bu diziii harika :)

  23. Onur - 9 ay önce demiş ki:

    Mükemmellllll bir site!

  24. ali - 11 ay önce demiş ki:

    rick iyice delirdi acımasız biri bile yapmazdı onun yaptıklarını

  25. GenCVBA - 11 ay önce demiş ki:

    gerçekten bu site cok güzel eliniz dert görmesin.

  26. Tuğçe - 11 ay önce demiş ki:

    Dizi çok güzel sitede çok hızlı ve dizi seyretmesi çok keyifli.Partlı fakat geçişler çok rahat oluyor sorun çıkartmıyor dolmama gibi çok beğendm emeğinize saygılar teşekkürler

  27. cengiz - 11 ay önce demiş ki:

    site ve dizi bi haavviika dostuum :D

  28. kubra - 11 ay önce demiş ki:

    bu vampirlerin köküne kibrit suyu

  29. ali - 12 ay önce demiş ki:

    siteniz çok basarili hızlı yükleniyor videolar bravo size site dediğin böle olur :)

    • Yönetici - 12 ay önce demiş ki:

      Teşekkürler iyi seyirler.

Sitemap
film izle - dizi izle - mp3 indir - İnstagram Takipçi